پرسش های مرتبط با ثبت سفارش و پیگیری خرید

آیا برای خرید از تن پوش، حتما باید در سایت عضو بشم ؟

خیر، اجباری نیست

با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد ولی تن پوش برای همراهان خود امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :

– امکان ارسال خبرنامه
– بهره مندی از تخفیف های ویژه
– اولویت ارسال اجناس محدود و پیش فروش
– احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

بله

در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم ؟

خیر

اما می توانید از طریق فرم تماس با ما و ذکر کد محصول، از موجودی آینده ی آن مطلع شوید.

امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی هست ؟

بله

می توانید از طریق شماره تماس هایی که در فرم تماس با ما درج شده است، اقدام نمایید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم ؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن SMS و Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.

پرسش های مرتبط با چگونگی ارسال سفارشات

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم از تن پوش ؟

ارسال به سرتاسر کشور توسط پست (پیشتاز، سفارشی) و تیپاکس امکان پذیر هست.

سفارشات بالا و حجیم تر، با باربری صورت می پذیرد

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود ؟

هزینه ارسال در تمامی نقاط کشور برای سفارشات بالای ۱۵۰ هزارتومان رایگان و برای سفارشات کمتر از ۱۵۰ هزارتومان، برای پیشتاز (۱۲۰۰۰) و سفارشی (۸۰۰۰) تومان می باشد.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد ؟

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد.

مدت زمان ارسال سفارش پس از تایید نهایی آن توسط واحد پشتیبانی تن پوش محاسبه می شود.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست، ارسال شده رهگیری کنم ؟

بله،

شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره ۲۰ رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir

و یا با پشتیبانی تن پوش تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد ۲۰ رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

شرایط تحویل کالا از پست ؟

زمانی که کالا توسط پست ارسال می شود، جهت تحویل مامور پست ۱ بار درب منزل مشتری مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور مشتری، کالا به مرکز پستی شهر مورد نظر برگشت می خورد و مشتری تا یک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه و سفارش خود را تحویل گیرد در غیر این صورت سفارش به انبار تن پوش بر می گردد.

پرسش های مرتبط با نحوه پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم ؟

شما به صورت نقدی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت، روش پرداخت خود را انتخاب کنید.

همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تن پوش، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

در صورتی که موفق به پرداخت آنلاین نشدید، می توانید با مراجعه به بانک و یا دستگاه های خودپرداز، وجه سفارش را به شماره حساب و کارت فروشگاه تن پوش واریز نمایید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد.

در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا پرداخت اینترنتی در سایت تن پوش امن است ؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از تن پوش که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

پرسش های مرتبط با شرایط و خدمات پس از فروش

شرایط بازگشت پارچه ؟

با توجه به نوع فروش پارچه و متغییر بودن متراژ موردنیاز هر یک از مشتریان، امکان برگشت کالا نیست، به جز در شرایط مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی

 

شرایط بازگشت لباس ؟

برای لباس ها، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، مناسب نبودن سایز ، راضی نبودن از کیفیت ، بدون اینکه برچسب کالا جداشده باشد، بدون بوی عطر، بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل از  ۵ روز می توانید کالای خود را با هماهنگی با پشتیبانی تن پوش برگشت دهید